Sunday, August 16, 2009

עורבים בין טקסטים



יום ראשון, 16 באוגוסט , 2009, 08:36

בגן המשחקים רק עורבים נהנים מן הנדנדות והמגלצ'ות
ארבעה או חמישה
אני קצת מפריע להם
בכ"ז, אתנוגראף.


* * *

אני עובר כעת בין כמה טקסטים בניסיון לסיים את העבודה - שאני מצוי בערך באמצע שלה - על המאמר לגיליון המיוחד:

* המכתב ובו ההצעות של העורכים לתיקונים ולמיקוד של המאמר המקורי ששלחתי (לא כל-כך מזמן, בראשון ביולי).
* שני טקסטים ובהם סיכומים של המאמרים והספרים שקראתי לצורך הענין (סיכומים בתחום הנהיגה וסיכומים ספציפיים למאמר זה)
* מספר מאמרים ופרקים (סרוקים, לא מודפסים) בהם אני (עדין) מעיין
* העותק ששלחתי - כדי לקרוא בו שוב ושוב ולראות איך זה מרגיש
* לעתים אני מפרק חלק שאני עובד עליו - למשל 'הקדמה' - ואז יוצר קובץ נפרד (כך עשיתי במקרה זה אולם לא אעשה זאת שוב במאמר זה, זולת אולי בסיכום)
* לבסוף (אחר כבוד...) הטיוטא ('מניוסקריפט') המתקונת - עליה אני עובד


* * *

בין לבין המאמר הזה עשה אותי חולה
והגעתי לאיזה משבר שיצאתי ממנו מוחלש

No comments: